Se spune ca
trenul opreste o singura data in gara si tu alegi daca te sui in el sau nu .
Viata m-a
invatat ca trecerea timpului este ireversibila ,de aici si ideea unicitatii
opririi trenului in gara , el va opri la aceeasi ora a fiecarei zi , in
conformitate cu mersul trenurilor , dar intr-o zi anume , o singura data , iar
a doua zi in el vor fi alti oameni ,
posibil si alte vagoane ,alta locomotiva etc.
Privind alegerea pe care poti sa o faci nu cred ca
este un act numai de vointa , mai este o conditie- de putinta (trebuie sa ai bilet la acel tren).
Doamna
Haineala s-a urcat in tren dar biletul domniei sale se pare ca era masluit si-n curand o sa trebuiasca sa
coboare la prima statie.
Pentru ca
sunt succese care te coboara si infrangeri care te ridica , daca lasi loc indoielii , care este o moneda
cu doua fete si cine vrea sa o priveasca trebuie sa le vada pe amandoua.
Adica nu
raspunzi numai pentru ce ai facut, raspunzi si pentru ce nu ai facut.
Revolta
corpului magistratilor judecatori
este un inceput care va darama
politizarea
justitiei ?
Este o
intrebare pe care timpul o va transa , dar recunoasterea ca justitia este
politizata , procuratura cumparata si politia mafiotizata este o certitudine.
Pentru
apararea acestor structuri, care impreuna formeaza puterea judecatoreasca , s-a
batut doamna Macovei incepand din 2008 in numele apararii statului de drept
(peste lege nu se trece). Asa s-a ajuns
in politie , la mita , la violuri, trafic de influenta, complicitate la
contrabanda etc.
In parchete
la fabricarea de dosare (folosite ca arma de reeducare politica), in instante
de a avea solutii contrare in spete identice
si la Curtea Constitutionala sa se rescrie Constitutia.
Asa a ajuns
Executivul (guvernul ) sa fie Legislativ (parlament ) si Presedintele
(presedinte –premier).
Asistam
astazi sa constatam ca libertatea de exprimare nu mai are limite
constitutionale , dreptul la intimitate prevazut in Constitutie este anulat de
dreptul de a denigra (denigrarea nu este o forma de libertate a exprimarii). Tabloidizarea
nu este un drept fara limite legislative.
Primul responsabil
in acest sens este Consiliul National al
Audiovizualului , care nu a reactionat in niciun fel , fiind si el un bastion “basist”.
Putem
regreta , putem sa cerem scuze , putem sa indreptam greselile , putem sa
schimbam regulile , dar trenul de astazi nu se mai poate intoarce .
El si-a
facut cursa ,cu noroiul si mizeria pe
care i-am dat-o in ziua respectiva.
Nu mai
putem recupera timpul , faptele si cuvintele , ele sapa ireversibil in
sufletele noastre.
Dar putem
invata ca trebui sa cunoastem puterea cuvintelor, inainte de a le folosi, consecinta faptelor inainte
de a le face si urmarile timpului pierdut ,daca nu-l folosim eficient.
Acolo unde
adevarul nu este liber , libertatea nu exista .
Libertatea nu poate exista in minciuna si unde
nu este libertate, nu exista progres.
,,Ideea
fara forta este o utopie , dar forta fara ideie este o barbarie”
,,Omenirea trebuie umanizata .
Confundarea
raspunderii cu libertatea a adus
omenirea in pragul catastrofei.”
Suntem incorsetati
de legi stupide, care nu servesc scopul , servesc mafiotizarea in numele
scopului .
Un exemplu
, de ce sunt secretizate contractele de concisionare a resurselor , legile
prevad ca bogatile solului si subsolului nu pot fi instrainate ?
In cazul
justitiei cand vorbim de autoritate judecatoreasca in Constitutia Romaniei se
pleaca de la articolul 124 si nu dela
134 si anume ,Justitia se infaptuieste
in numele legii , este unica si egala pentru toti , judecatorii fiind
independenti si se supun numai legii. Pot intreba unde spune in articolul 87
din Constitutie ca Presedintele poate participa la sedintele Consiliului
Superior al Magistratilor sau la cele ale
Curtii Constitutionale? Are atributii clare, incheie tratatele
internationale si le supune parlamentului , acrediteaza si recheama corpul
diplomatic la propunerea guvernului, participa la sedintele de guvern in care
se dezbat probleme de interes national, este comandantul fortelor armate etc
.Participarea sa la sedintele din interiorul institutiilor puterii
judecatoresti este din start o imixtiune in justitie si un viciu de procedura
in cazul alegerilor , se poate presupune ca prezenta sa poate influenta votul. Capitolul
II din Constitutia Romaniei de la articolul 80 -101 , nu prevede alceva decat
ca vegheaza la integritatea nationala , la independenta ei si este mediator
intre puterile statului . Care puteri ale statului aveau nevoie de mediere la
alegerile de la CSM ?
Ce ma
surprinde este ca ne-am obisnuit cu
abuzurile domnului Presedinte ca aproape
nu le mai sesizam , intram in dinamica lor si incercam sa-i facem fata
,degradand astfel statul de drept.
Cetateanul
se uita la guvernanti si ei se uita unul la altul .
Neputinta si resemnarea sunt generatoarele puterii lui Basescu.
Daca am lua
lucrurile in serios si am arata in permanenta abuzurile, oricat de mici ar fi
ele, am produce trezirea constiintelor
ca de exemplu in randul judecatorilor si totul s-ar putea schimba mult mai repede.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu