miercuri, 26 octombrie 2011

Respect orice opinie

Multumesc  pentru urare  si va pot asigura ca sunt  inca sanatos  spre ,, deliciul “ detractorilor mei  in toate cele.Incep mesajul meu pentru dumneavoastra apreciind surpriza  facuta si cerandu-mi scuze , am crezut chia si efemer  ca v-ati schimbat viziunile politice  inteleg ca am gresit si-mi pare sincer rau. Privind  modul peiorativ in care priviti aparitia  noi miscari populare (ma refer la Noua Republica ) sper sa fi retinut bine , nu sunt de acord ,cu atat mai mult ca  vine din Fundatia Crestin Democrata ; apanaj  PDL si sustinuta de omenii fideli ai presedintelui  Dlui Lazaroiu si Domnei  Macovei. Sugerez ca  daca va  avea priza la  electoratul nehotarat (nu-i cazul dumneavostra ) adica   ,,strutii “ constienti =informati, la ordin  vor primi si structurile pe care le invocati a fi imposibil de gasit sau motivat .Afirmatia lui Mihai Neamtu recenta  ,, daca tara ne va cere vom deveni partid” ma face sa  cred   ca este un mijloc de a vana  strutii informati dar dezgustati de politicul romanesc .Daca vanatoarea va da rezultate va deveni  peste nopate partid in toata regula  cu  acte. Mentionez   ca nu fac aluzie  la cei care, fiind dezgustati, sunt  hotarati de a mege la vot pentru a da un blam clasei politice. Noua Generatie  de liberali exista, uitati-va la noul secretar al PNL la nivel central , uitati-va la vicepresedinti  partidului  si o sa vedeti tineri, uitati-va la primarul de la Bacau etc .Exista o garda noua si la Braila in ciuda modului cum este privita de presa , fac precizarea  intelgand  ca aprecierile dumneavoastra  sunt influentate  de imaginea reflectata in presa locala. Nu neg ca exista un control al seniorilor , dar nu al meu  si nu cred in posibilitatea de ai manipula pe tineri sunt imprevizibili.Privind calificativele  date nu ma pronunt nu doresc sa intram in polemica pe aceasta tema .
Sa nu uitam ca toti am fost tineri. Nu s-a nascut nimeni invatat. Exista o vorba  din popor .,,Tineretea este vremea  invataturii. batranetea cea a aplicatiei.”
Referitor la reprosuri cred ca inversam rolurile cand vine vorba de bugetul judetului , cred ca ma luati de naiv (prost) daca  imi sugerati ca nu stiti cum se stabilesc bugetele si sursele din care se formeaza. Daca este un test ,va pot spuna ca sumele defalcate, acordate prin bugetul consolidat, votat in parlament  sunt   la discretia   coalitiei de guvernare. Nu cred ca ne puteti reprosa  faptul ca noi am votat actuala  conducere a Consiliului Judetean  sau  primarul  municipiului . Regula  a doua Romanii, a administratiilor apartinand puterii si apartinand opozitiei  nu este noua dar decalaje mai mari  intre  ele  decat in mandatul guvernelor Boc nu au exista .Niciodata  nu s-a platit de populatie  asa de mult pentru vina de a nu vota  puterea .Cum niciodata nu s-a ocolit principiul democratiei asa pe fata  cand  s-a constituit puterea. FB Stancu  are un merit incontestabil in aceasta materie  a atras fonduri europene cat tot guvernul Boc la un loc (pastrand propotiile ) asa ca nu sunt probleme cu bugetul la Braila dupa cum sugerati. Toate institutiile au fost finantate inclusiv spitalele preluate fara finantare si cu datorii mari.
Republica  Trancard , uitati ca in primi doi ani de mandate la Braila a functionat alianta PSD –PDL. Acum se vad roadele. Nu cred ca ne puteti reprosa ,ca noi alesii, nu ne-am facut treaba .Astept  sa va revad la lansarea promisa, daca are loc la Braila .
Va multumesc inca o data pentru sansa de a dialoga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu