duminică, 16 octombrie 2011

Indignatii !

Am vazut  ca  indignatii(fata de ,,agresiunea bancilor”)  din lumea  larga ,sunt  tratati ca fapt  divers de catre opinia publica romanasca.Preocuparea la ordinea zilei, fiind  incapacitatea  opozitiei  de  a opri dezastru ,frica  zilei de  maine pentru care principalul  vinovat  este ,, clevitorul lenes” Crin si inmaturul , incompetentul Ponta  si nu harnicul Boc cosasul sef  al  ,,bunastari”normalitatea fiind considerata nesimtire.Pentru a respecta principiul sinceritati , trebuie sa recunosc  ca voi fi subiectiv in abordarea indignarii  despre care doresc sa comunicam .Eu sunt unul dintre INDIGNATI ,,dar un altfel de indignat , cer scuze celor care se vor regasi in indignarea  mea mesajul meu pentru ei fiind ca imi asum sa le spun ca sunt langa ei.Nu  sunt  suparat pe cei care gandesc altfel si astept  sa-mi comunice unde gresesc ca sa ma lumineze  si pe mine ,daca le pasa ca nu gandesc ca ei.Dar sunt suparat pe cei care nu gandesc , sa fiu bine inteles , nu gandesc inseamna ca nu au opinie  asumata sau neasumata public. Diferenta intre indignatii  autohtoni si cei din lumea capitalista  este de mentalitate  ,in lumea  civilizata  solidaritatea cu cel nedreptatit  este  o chestiune  de mentalitate  si de educatie  . Face parte din  libertatea  lor  care  se regasete  acolo unde se respecta libertatea celuilalt , daca acea libertate este incalcata ei cred ca si libertatea lor  este incalcata ,pentru  ca in secunda doi pot fi ei victima  incalcarii libertati.Altfel spus orice precedent  creat  si tolerat poate crea noua regula.In mentalul romanesc  daca asupra celui de langa tine se produce un abuz o violenta prima reactie  este sa  nu recunosti ca  ai vazut  exemplu  de la  Giurgiu fiind  ultimul iar in cercul de apropiati  sau in familie  sfatul fiind stai departe de adevar  si dreptate daca nu vrei sa fii tu urmatoarea victima .Adica esti oricum o victima , dar daca nu-i  provoci poate uita de tine ,sau vei fi victima mai tarziu  macar. Indignatii  din  afara  sunt  cei care  au indentificat  ca agresor bancile  si  cer  sa le fie  anulate  creditele.Vorbeam  in zilele trecute  de o noua putere  oligarhia  formata dintre  bancheri si politicieni venali (de vanzare) ,acum  a venit  randul  bancherilor   sa fie sacrificati  vulgul o cere si vulgul este cel mai important element de care tin cont politicieni.,,Proletariatul modern” doreste caderea bancilor  , oare  ele sunt demoni  zilei ? Personal nu gandesc  astfel cu toate ca agresorul meu psihic este banca, ea preseaza zilnic  pe mentalul meu dar adevaratul  vinovat  este guvernul.Guvernul  a hotarat  ca  bancile  sa  nu suporte consecintele crizei ,nu banca ,guvernul a hotarat  ca veniturile mele pentru care am angajat creditele, sa fie diminuate cu 40%si apoi prin neaplicarea legii unice a salarizarii,   ingetand veniturile, dar  lasand inflatia sa lucreze.Am sa-mi permit sa exemplific prin exemplu meu personal,  acum 5 ani cand am angajat creditele pe 10 ani rata/luna ,era de 7mil.lei vechi reprezentand   30% din venitul meu lunar, acum lucrez in acelas  loc de munca, fac aceiasi  munca,  iar rata/luna este in proportie de 70% din venit, nu are nici-o vina banca.Guvernul putea sa dea o  reglementare prin care sa  oblige bancile  ca pe perioada  crizei sa ceara doar dobanzile si comisioanele prorogand  plata ratelor . Nimeni nu pierdea, bancile fac profit din dobanzi nu din rate,ca fondul este la mine sau la alt client chiar nu are nici-o importanta.Veti spune cine nu a lasat bancile sa o faca ,simplu bancile nu sunt romanesti si prima reactie a fost sa-si recupereze banii din credite, dar tot guvernul  ,  sa  fiu clar  vorbesc exclusiv de guvernul Boc i-a incurajat dandu- le inapoi provizoratele adica garantiile  din BNR in proportie de 75%. Evident   ca si  bancile au vina lor ,pentru comisioane etc ,nu neg, dar repet principalul  vinovat  este guvenul, el a primit mandat  de la demos sa-l reprezinte,nu bancile.Al doilea aspect bancile sunt private nu poate guvernul sa le impuna restrictii dar sa le dea provizoratele poate? Societatile care s-au inchis dupa taxa forfetara nu erau private?Societatile care  au falimentat  dupa marirea TVA –ului  si scadera groaznica  a consumului ,erau de stat?Avem obligatii international, legislatii europene.Oare? Respectam aceste obigatii daca trebuie sa impunem supravetuirea  actualei puteri?Respectam legislatia  noastra ?Acum poate intelegeti de ce sunt INDIGNAT,pentru ca in numai doi ani valorile statului de drept au disparut fiind inlocuite cu statul partid,pentru ca s-a instaurat un regim mafiot sustinut politic pentru care institutiile statului nu exista,pentru ca am cedat resursele tarii  europenilor  ,avand in vedere ca suntem tara menbra inUE si cand  trebuia  sa incasam cecul –fondurile europene am schimbat axa proamericana ,carora le promitem aurul  si  ce mai avem,fara sa le cerem nimic in schimb ,decat sa cumpere viitorul nostru .Sper sa  nu constat ca sunt  singurul  INDIGNAT.Daca va fi asa tin sa va  spun ca ne meritan soarta  si ca Romania este condusa de cei care seamana  si nu sunt cu cei  indignati

Un comentariu: